czwartek, 31 stycznia 2013

Monalisa - czas zmian FELIETON


Po mięsiącu przyjaźni z Facebook'iem to mina już całkiem do niej przylgnęła
Prawdę powiedziawszy chyba kliknę: Lubię to :)


Szybko minął miesiąc z blogiem i na blogu.
Przyniósł mi dużo zmian i stworzył warunki do przemyśleń.
Pierwotne zamierzenia tylko częściowo wykorzystałam.
W konfrontacji z rzeczywistością - liczne z nich poległy :(
W tym intensywnym dla mnie czasie dużo myślałam nad przyszłością.
Powstało kilkanaście nowych projektów, część z  nich nie doczekała ranka :)
Kilka jednak się obroniło i nadchodzi ich czas.

Przez miesiąc opublikowałam 40 artykułów,
stworzyłam swoje archiwum na stylowych.pl Kobieta Renesansu
i ... nauczyłam się korzystać z facebook'a ...
Kobieta Renesansu ma tam swój funpage - dodaj ją do ulubionych :)
Tak wygląda remanent po pierwszym miesiącu.
Teraz czas wrócić do normalnego życia.
Będzie w nim miejsce dla bloga, ale czasu do dyspozycji dostanie teraz dużo mniej.

Pozdrawiam Grażyna


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz